CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 11, 2011

Rindunye kat anak buah

Pejam celik..pejam celik..rupanya dah dekat sebulan setengah aku x balik umah...Patut la anak buah aku dah bising...sibuk chat ngn aku kat fb..tnya biler nak balik...sory ler to anak buah ku tersyang,mak njang( panggilan anak buah aku,utk mak cik dier y comel ni...) bukan x nk balik...tp mak njang busy ler..busy as seorng student...assigment berlambak2...test menimbun2..nanti biler mak njang dah cuti,mak njang balik la...nnti mak njang bawak korang g main kat taman ek...

Lupa lak aku nak introduce kat korang nak buah aku....Anak buah aku der 5 orng...ni anak akak aku..ader 3 putera...Y tua sekali nama dier Ahmad Zahin Ikmal y second Ahmad Zamil Irfan n yang kecik Ahmad Zafri Irsyad...y lagi 2 tue anak abg aku..2 puteri yang cukup kuat berangan...y sulung Nurul Jannah Najla'..y bongsu Nurul Amni Nafisa....





0 comments:

Post a Comment