CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 4, 2011

merdeka bersama airmata

Alhamdulilah...minggu exam buat kiki dah abis berlalu...so kami the geng telah merancang wt BBQ kat pantai Puteri Melaka...pada malam 3 mei tue..kami pun berkonvoi la g melaka tue dgn 4 buah kereta..sebuah keta tue kiki y drive....dalam perjalanan ke melaka tue..kami pun tiba di satu persimpangan lampu isyarat...di situ la bermulanye tragedi y x di ingini....lampu isyarat bertukar merah..kami pun berhenti la.....ntah cm ne r....kiki nampak lampu isyarat tu warna hijau....so dgn confident nye la kiki jalan...ntah dr arah lain...ada satu motor meluru ke arah keta kiki....pe lagi..berlaku la pertembungan......salah kiki sbb kiki langgar lampu isyarat...tp seriusly kiki nampak lampu isyarat tue hijau....so kiki jalan la...rupanya salah...lgpun kiki bkn orng situ...so kiki x tau la....tp orng2 kat situ amat la kuang ajar....cakap la baik2...ni nak tengking2....ntah paper ntah..tau la ko orn kampung situ.....rosak sikit jer....sampai nak mintak 3600...giler ke apa...last citer balai...first time kiki jejak kaki ke balai...first time kiki alami semua nie....lemah longlai kiki..hanya tuhan y tahu perasaan kiki time tue.. mata nie smpai dah bengkak coz menangis jer.....esiden meninggalkan trauma buat kiki.....